Voorlopig laatste bericht vanuit Nederland - Reisverslag uit s-Heer Arendskerke, Nederland van Stichting Partners in Hoop Ronald Boomsma - WaarBenJij.nu Voorlopig laatste bericht vanuit Nederland - Reisverslag uit s-Heer Arendskerke, Nederland van Stichting Partners in Hoop Ronald Boomsma - WaarBenJij.nu

Voorlopig laatste bericht vanuit Nederland

Door: Ronald Boomsma

Blijf op de hoogte en volg Stichting Partners in Hoop

01 Juli 2007 | Nederland, s-Heer Arendskerke

Beste mensen, vandaag is het dan zover. Na maanden van voorbereiden zijn we er echt helemaal klaar voor!

Alles is ingepakt en zit in onze bus. We hebben héél veel les materialen bij ons, een accordeon voor een jeugdleider uit de sloppenwijk Ndirande, een laptop voor onze contact personen en nog veel meer...

Meer dan 2/3 van alles is om in Malawi achter te laten dus we hebben voor ons viertjes echt minimaal meegenomen.

Gisteren hebben we nog van veel mensen afscheid kunnen nemen. Bedankt voor een ieder die is langs geweest, een mailtje, kaartje of pakje heeft gestuurd. Bedankt voor alle telefoontjes. Heel hart verwarmend! We zullen zeker alle groeten overbrengen.

Natuurlijk zullen we jullie via dit weblog zo goed mogelijk op de hoogte houden. We weten alleen nog niet waar we zullen verblijven in Malawi omdat 3 dagen geleden ons geregelde onderkomen is komen te vervallen (voor de 3e x al). Best spanend allemaal dus... Nog 2,5 uur en dan vertrekken we naar Schiphol en dan hopen we morgen rond 10.00 uur veilig in Malawi te landen.

We wensen een ieder een heel goede dag toe en tot horens en ziens.
Mede namens Bernardine, Nathan en Nadia een hartelijke groet
Ronald

• 01 Juli 2007 - 10:59

Ingrid Hilleman:

Lieve Allemaal,
    Hopenlijk lezen jullie dit na een lange, vermoeiende maar goede reis.
    Na drukke weken geland op het afrikaanse land. Voor nu even een dikke knuffel voor jullie en voor David en Elizabeth en kids.
    Lieve groeten en denk aan jullie en breng een ieder in gebed bij God.
    Veel zegen!!
    Waar slapen jullie????
    Ingrid

• 02 Juli 2007 - 21:11

Anneke Verton:

Hallo Bernardine,Ronald,Nathan en Nadia,

Ik hoop dat jullie goed zijn aangekomen en redelijk veilig onderkomen hebben gevonden, waar jullie je als gezin even kunnen terugtrekken. Het gaat jullie goed, ik en waarschijnlijk vele met mij zijn zeer benieuwd naar jullie belevenissen.
    Het allerbeste,

Aziz en Anneke

• 03 Juli 2007 - 13:48

Bert En Corry Bax:

Hoi Lieve mensen,
    Hoe is jullie reis geweest? Hoe is het daar? En waar mogen jullie verblijven? We bidden voor jullie en wensen jullie alle goeds toe en Zijn bescherming bovenal.
    liefs van Bert en Corry

• 03 Juli 2007 - 15:48

Bien:

Ze zij goed aangekomen en hebben een klein afrikaans huisje bij engelse zendelingen.