Da´s nou ff lekker zeg... - Reisverslag uit s-Heer Arendskerke, Nederland van Stichting Partners in Hoop Ronald Boomsma - WaarBenJij.nu Da´s nou ff lekker zeg... - Reisverslag uit s-Heer Arendskerke, Nederland van Stichting Partners in Hoop Ronald Boomsma - WaarBenJij.nu

Da´s nou ff lekker zeg...

Door: Ronald Boomsma

Blijf op de hoogte en volg Stichting Partners in Hoop

27 Juni 2007 | Nederland, s-Heer Arendskerke

Hallo allemaal, zoals jullie ws. vandaag wel hebben gezien in De Bevelander is er bij de krant wat grondig mis gegaan. Een grote koptekst: "Vliegen ter ere van de Heere" met daaronder een (overgens prachtige) foto van ons als gezin, maar wel met een verhaal over een heel ander gezin. De familie Van Dijk die voor de MAF werkt vertellen hun verhaal. Heel jammer voor hen dat daar onze foto boven is geplaatst.

Wij werden al door vrienden getipt dat onze familienaam was gewijzigd en ook onze reisbestemming....Nee hoor, wij gaan dus echt niet naar Indonesie, maar naar Malawi!

Bij navraag op de redactie bleek de fout inmiddels ook al te zijn ontdekt. A.s. woensdag zal het artikel worden gerectifiseerd voor de Familie Van Dijk én zal ons kranten artikel (als het goed gaat) worden geplaatst( Welke foto zullen ze er dan boven plaatsen?)

We zijn dus benieuwd naar De Bevelander van komende woensdag. Komende woensdag zitten wij natuurlijk al in Malawi dus zal het voor ons nog ff wachten zijn voor we het artikel kunnen zien. Wie zou het kranten artikel (als gehele krantenpagina!) voor ons willen bewaren?
Wij zouden graag 2 krantjes willen hebben.

WAT STAAT ER ZOAL OP DE AGENDA:
We zijn begonnen met het inpakken van de koffers, het klaar maken van het foto 'Partner Boek' voor de mensen in Malawi, de eerste Malaria medicijnen hebben we inmiddels ingenomen, Nathan heeft zijn rapport binnen met allemaal goede cijfers !!! Heel knap van hem. En Nadia moet nog anderhalve dag naar school. Bernardine moet nog tot en met vrijdag werken en ik... ik zit lekker achter onze laptop een artikel te schrijven voor partnersinhoop.waarbenjij.nu zoals jullie kunnen zien. Nou voor vandaag is het wel weer mooi dacht ik zo dus zou zegen tot de volgende keer.

Beste mensen voor nu een hartelijke groet namens ons allen
Ronald

• 28 Juni 2007 - 07:23

Fam. Mol:

Maar wij zagen gelukkig direct dat jullie het waren! Als ze dan volgende week het goeie stukje maar plaatsen! (en dan toch ook maar de goeie foto erbij, dat is wel zo handig! Groetjes uit Nisse!