Laatste vergadering met Vrienden van Bokki - Reisverslag uit s-Heer Arendskerke, Nederland van Stichting Partners in Hoop Ronald Boomsma - WaarBenJij.nu Laatste vergadering met Vrienden van Bokki - Reisverslag uit s-Heer Arendskerke, Nederland van Stichting Partners in Hoop Ronald Boomsma - WaarBenJij.nu

Laatste vergadering met Vrienden van Bokki

Door: Ronald Boomsma

Blijf op de hoogte en volg Stichting Partners in Hoop

01 Oktober 2014 | Nederland, s-Heer Arendskerke

Vanavond heb ik de laatste vergadering/ontmoeting met Stichting Vrienden van Bokki voor mijn vertrek naar Malawi. Ik zal Richard van Stel, John in de Weij, Cor Akkermans en Frank de Ron pas op 1 november weer zien, maar dan in Malawi. Vanavond gaan we de puntjes op de 'i' zetten voor de reis. Ik ben benieuwd!

Verslag uit: Nederland, s-Heer Arendskerke

7 WEKEN LANG EEN STEENTJE VAN HOOP MOGEN BIJDRAGEN

HOME BASED WEZEN PROJECT SATEMWA

Stichting Partners in Hoop is een gelegenheidssamenwerkingsverband aangegaan met Stichting Vrienden van Bokki om in het dorp Satemwa, regio Thyolo - zuid Malawi, een lang gekoesterde droom van de dorpsbewoners in vervulling te laten gaan; Het hebben van een veilig en menswaardig schoolgebouwtje voor de weeskinderen en (seksueel)misbruikte kinderen die in dit dorp worden opgevangen.

Met het bieden van een veilig, droog, schoon en menswaardig schoolgebouwtje kunnen we de kinderen die hier worden opgevangen en verzorgt, en de leerkrachten die we al hebben aangesteld, een nieuwe impuls geven om te komen tot een toekomst met Hoop.

Ronald Boomsma van Stichting Partners in Hoop, zal van 11 oktober t/m 29 november naar Malawi afreizen om dit project te coördineren. Ook zal hij de voorbereidingen treffen om het team van Stichting Vrienden van Bokki, welke 1 november in Malawi aankomt, te kunnen verwelkomen en begeleiden. Lokale bouwvakkers zullen samen met Cor Akkermans, John In de Weij, Frank de Ron en Richard van Stel van Stichting Vrienden van Bokki t/m 13 november aan de slag gaan met bouwen. Op 14 november 2014 zullen zij wellicht moe maar voldaan, het vliegtuig naar Nederland weer instappen.

Ronald Boomsma zal t/m eind november in Malawi blijven.