"Pitani bwino" - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stichting Partners in Hoop Ronald Boomsma - WaarBenJij.nu "Pitani bwino" - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stichting Partners in Hoop Ronald Boomsma - WaarBenJij.nu

"Pitani bwino"

Door: Ronald Boomsma

Blijf op de hoogte en volg Stichting Partners in Hoop

28 Mei 2010 | Nederland, Amsterdam

Moni, muli bwanji, [ begroeting in Chichewa ]

Beste mensen, nog een paar uur en ik vlieg met Krijn naar Malawi. Om 21.10 uur zullen we opstijgen vanaf Brussel. Veel voorbereidingen zijn getroffen om alles zo goed mogelijk te doen laten verlopen. Het was een hele klus, zeker ook voor mijn zeer gewaardeerde en lieve vrouw Bernardine, mijn rechterhand! Zonder haar was het niet zo goed geregeld geweest. Bernardine, many Thanks! Ik heb de rust gevonden die ik nodig had om te kunnen vertrekken, al kwam het een beetje laat. Toch blijven de gezonde spanningen aanwezig voor deze trip.
Ik hoop dat we morgen (29-05-2010) veilig en gezond, rond 16.35 uur, zullen landen in Blantyre Malawi. Daar zal David Chitsonga ons op wachten. Hoe het dan verder gaat verlopen…. we zullen jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden!
Jullie horen weer van mij, en Krijn vanuit Malawi!
“Pitani bwino - alle goeds toegewenst
Mulungu akudalitseni en Gods zegen!”

Ronald

• 28 Mei 2010 - 08:26

Ada :

Hey Ronald,

Safe trip! Heel veel zegen bij dit, opnieuw, grote avontuur. Blessed to be a blessing =)
    Bernardine, kun je nu een btje bijkomen van alle drukte?
    Liefs, Ada

• 28 Mei 2010 - 10:23

Sabine:

Beste Mannen,

Een hele goeie vlucht gewenst en op naar malawi. Dien je bent een kanjer, sterkte zonder het mannetje.
    X Mukwano Bien

• 29 Mei 2010 - 16:38

Messelink:

Hallo Ronald en Krijn,

Als jullie dit lezen,zin jullie al bijna of helemaal op de plaats van bestemming hoop ik. Een goede reis gehad? Vanuit een regenachtig Goes een groet en veel zegen gewenst.

Fam. Messelink

• 29 Mei 2010 - 20:30

John En Jolanda:

Beste Ronald en Krijn, we wensen jullie van harte Gods zegen toe voor jullie tijd in Malawi!!
    Groetjes van John, Jolanda, Joel en Abel van de Sluis.

• 30 Mei 2010 - 10:10

Stichting Partners In Hoop Ronald Boomsma:

Gelukkig veilig aangekomen, inmiddels... Toch altijd weer spannend hoe de reis zal verlopen! Nu eerst maar even bijkomen en acclimatiseren! Wij missen je hier, maar het gaat hier helemaal goed komen!

Lots of love van Bernardine, Nathan en Nadia